ÁSZF ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
A weboldal szolgáltatásainak tulajdonosa: Horváth Ildikó e.v.. Az Általános Szerzõdési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) tartalmazza www.magomrahangolva.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhetõ szolgáltatás igénybevételének igénybevevõ (továbbiakban: Megrendelõ) általi használatának feltételeit. A szerzõdés írásbeli szerzõdésnek minõsül, azokat a Szolgáltató az adattároló eszközén rögzíti, így az utólag hozzáférhetõ és megtekinthetõ.
A szerzõdés nyelve magyar. hatálybalépés dátuma: 2022.08.01.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Megrendelõ a Honlap használatával, megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
1. A szolgáltató neve: Horváth Ildikó e.v.
2. Levelezési cím: 8200 Veszprém, Malomkõ u. 7.
3. Telefon: +36/20 547 5610
4. E-mail: ildikek@magomrahangolva.hu
5. Adószám: 66588755139
2. Felhasználási feltételek
2.1. Megrendelõ a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelõsséget a használat során felmerülõ vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerzõdésszegésért való felelõsségén túlmenõen. Szolgáltató kizár minden felelõsséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Megrendelõ köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Megrendelõ teljes mértékben és kizárólagosan felelõs saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttmûködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A Megrendelõk által a Honlap használata során esetlegesen elérhetõvé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenõrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelõsséget. Az Internet globális jellege miatt Megrendelõ elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggõ bármely tevékenység a Megrendelõ államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Megrendelõt terheli a felelõsség. Amennyiben a Megrendelõ a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemû eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására. Szolgáltató törekszik arra, hogy a Honlapon a lehetõségekhez mérten részletes és pontos információkkal szolgáljon az egyes termékleírásoknál. Nem vállal felelõsséget azért, ha bárminemû (direkt, indirekt) átmeneti vagy tartós károsodás lép fel a nem rendeltetésszerû használat következtében, továbbá nem vállal felelõsséget a hanyagságból vagy felelõtlenségbõl bekövetkezõ károsodásokért.
3. A honlapon történõ vásárlás
3.1. Jelentkezés A jelentkezési ûrlapon a feltüntetett adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére, ahol a csillaggal jelölt mezõk kitöltése kötelezõ: - Családnév - Keresztnév -E-mail – Telefonszám - Számlázási név és cím. Megrendelõ jogosult a jelentkezését bármikor törölni az e-mail címre küldött törlési kérelemmel. Az üzenet megérkezését követõen Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik a jelentkezés törlésérõl. Amennyiben a Megrendelõ az jelentkezését az esemény kezdetéig 3 nappal korábban írásban közli, úgy a befizetett összeg 100%-a kerül visszatérítésre 10 napon belül. Amennyiben a lemondásra az esemény kezdete elõtt 3 napon belül kerül sor, úgy a befizetett összeg 50%-a kerül visszafizetésre 10 napon belül. Amennyiben a Megrendelõ nem jelzi semmilyen formában a jelentkezés törlését vagy nem jön el az eseményre, úgy az elõre fizetés esetén nem jogosult a befizetett összeg visszatérítésére, illetve aki a helyszínen történõ befizetést választja, de nem jelenik meg, az köteles a program dátumát követõ 5 munkanapon belül a Szolgáltató részére, az általa elküldött felszólító emailben található bankszámlára a program díját megtéríteni.
3.2. Megrendelés
1. A MAGomra HANGolva weblapon vagy Facebook oldalon feltüntetett események közül Megrendelõ kisválasztja azt, amelyiken szeretne részt venni 2. A regisztrációs lapon található adatokat megadja: személyes és a számlához szükséges adatbekérõ adatokat 3. Kap egy visszaigazoló emailt a jelentkezésrõl 4. A megadott számlaszámra az esemény kezdetét megelözö 2. napig átutalja az esemény díját vagy bejelöli, hogy a helyszínen kíván fizetni. 5. Az átutalt összeg számlán történõ jóváírást követõ 3 napon belül megkapja a számlát és a tájékoztató emailt hogy hogyan készüljön a sétára, hol és mikor találkozunk. 6. Helyszíni befizetés esetén, a Szolgáltató a programot követõ 3 munkanapon belül, a regisztráció során megadott email címre elküldi a számlát.
3.3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Megrendelõ által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Megrendelõ részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Megrendelõ által a vásárlás, illetve jelentkezés során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés dátumát a megrendelt szolgáltatás mennyiségét, a szolgáltatás árát, és a fizetendõ végösszeget. E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részérõl a Megrendelõ által tett ajánlat elfogadásának minõsül, mellyel érvényes szerzõdés jön létre Szolgáltató és Megrendelõ között. Megrendelõ mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésõbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerzõdésnek minõsül, amelyre a polgári törvénykönyvrõl szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerzõdés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem elõtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
3.4. Szerzõdés szerinti szolgáltatás lényeges tulajdonsága a weblapon megjelenített szolgáltatás MAGomra HANGolva önismereti program. A program alapját a japán shinrin-yoku, azaz erdõfürdõzés módszertana adja, melyet Szolgáltató csupán, mint inspiráció használ fel a saját programjának végrehajtására. A program vezetõi tapasztalt szakemberek, akik képzettek csoportok vezetésére és egyetemi diplomával rendelkeznek segítõ szakmában.
Programunk célja, hogy, „a gyakorlatok során önmagadhoz közelebb kerülve megtapasztalhatod, hogy miként hogyan tudsz könnyebben kapcsolódni a természeten keresztül a saját természetedhez. Megismerheted jobban önmagadat és egy kedves szó a társaidtól, vagy saját bensõdbõl kulcsot jelenthet a megoldandó feladataidhoz. Motivációt kaphatsz a bensõdben zajló folymatok további megértéshez való törekvésre.
Az erdõben az elme zakatolása lelassul, csökken a stressz szint, s a tested relaxált állapota hozzásegít ahhoz, hogy befelé tudjál figyelni. Ezeknek a technikáknak a gyakorlása hozzásegít ahhoz, hogy megtanuld meghallani saját belsõ hangodat, meglátni belsõ képi világodat, megérinteni önmagodat és érzékelni az igaz értékeidet, teljes önvalódat.
Amit mi adunk az a forma. Ezt Te töltöd fel egyéni tartalommal. Amit elviszel belõle, az a Te saját ajándékod Magadnak.”
A MAGomra HANGolva egy egész napos program (10:00 – 16:00), mely része egy erdei, könnyû séta, relaxáció, szabad áramlás és kapcsolódás a természettel. A terep mindenki számára könnyed sétára ad alkalmat, semmilyen edzettségi fokot nem követel. A program vezetõi azt vállalják, hogy az esetleges apró sérülések esetére, alapvetõ kötözési szereket magukkal visznek és ellátják a sérülést. A program vezetõk utasításait a részvevõ vállalja, hogy maximálisan betartja; a más irányokba való eltérülés során keletkezett sérülésekért, balesetekért Szolgáltató semmilyen módon vagy mértékben nem felelõs.
Az erdei program során mindenki befelé figyel és csendesen, a többi résztvevõ munkáját tiszteletben tartva vesz részt. A kiinduló pontra visszatérve egy közös megosztó rész indul, ahol mindenki kihangosíthatja, verbalizálhatja azt a belsõ munkát, amit az erdõben végzett. A megosztás nem kötelezõ, minden résztvevõ vállalja, hogy ez egy önálló döntés és nem kényszeríthetõ senki, hogy a gondolatait, megéléseit a csoporttal megossza.
A megosztó kör után a program zárásaként Szolgáltató egy kis piknikkel kedveskedik a résztvevõknek, mely során helyi termelõktõl vásárolt étkeket szolgál fel kávé és tea kíséretében. Ezen túl minden résztvevõnek gondoskodnia kell a saját napközbeni étkezésérõl és italáról. A Szolgáltató ajánlása az, hogy csak szénsavmentes vizet, teát illetve könnyed ételt fogyasszon.
Amennyiben a résztvevõknek étel allergiája van, akkor arról Szolgáltatót a programot megelõzõen 5 munkanappal írásban kell értesítenie, hogy Szolgáltató gondoskodni tudjon a megfelelõ ellátásról. Szolgáltató a piknik ellátása érdekében valamit a gyülekezõ és piknik helyszín biztosítása érdekében harmadik féllel szerzõdést köthet.
3.5 Minden programot megelõzõen a visszaigazoló emaillel egy idõben Szolgáltató egy egészségügyi kérdõívet küld a jelentkezõknek, melyben a kérdések megválaszolásával mindkét fél meggyõzõdhet arról, hogy nincs olyan egészségügyi helyzet, ami alapján a program nem javasolt a résztvevõnek.
Egészségügyi okok, melyek esetén Szolgáltató nem fogadja a résztvevõt:
● olyan fokú mentális zavar, mely kizárja az önismereti munkát (pl. személyiségzavar, rendszeres gyógyszeres kezelést pszichoterápiát és/vagy gyógyszeres kezelést igénylõ hangulatzavar, szorongásos megbetegedés, kényszerbetegségek, szuicid hajlam stb.);
● a Megrendelõ gyógyszeres és/vagy pszichoterápiás kezelés alatt áll;
● a Megrendelõ bármilyen tudatmódosító szert szed;
● a Megrendelõ súlyos mozgáskorlátozott.
Amennyiben a fentebb megjelölt valamelyik egészségügyi problémával rendelkezik, de orvosi igazolással igazolni tudja, hogy orvosa a programot történõ részvételét javasolja, úgy Szolgáltató elfogadja a részvételt.
Amennyiben a program során bármilyen egészségügyi esemény történik, úgy az adatlap a mentõszolgáltatónak, vagy orvosnak átadásra kerül. Ezért csak akkor indulhat el a résztvevõ a programon, ha ezt az egészségügyi adatlapot aláírva magával hozza a programra, vagy azt megelõzõen elküldi szkennelve a Szolgáltatónak
3.5. Szolgáltatás ára, kedvezmények
A Honlapon megjelenített szolgáltatás vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás idõpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.
3.6. Számla Szolgáltató a megrendelt szolgáltatás teljesítése során a Megrendelõ részére, a kifizetés igazolására kinyomtatott /elektronikus számlát ad.
4. Elállási jog
4.1. Elállási jog gyakorlásának menete Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerzõdéstõl. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerzõdés esetén a szerzõdés teljesítése megkezdõdött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerzõdést. Az elállási/felmondási határidõ a szerzõdés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le. Ön határidõben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidõ lejárta elõtt (akár a 14. naptári napon) elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Postai úton történõ jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történõ értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidõ számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlõen bizonyítható legyen a feladás dátuma. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmû nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetõségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelõen gyakorolta. Ha Fogyasztó eláll a szerzõdéstõl, haladéktalanul, de legkésõbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétõl számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyezõ fizetési módot alkalmazok. Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidõn belül kezdõdjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számomra a szerzõdés megszûnésének idõpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítem az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általam nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
5. Szavatosság
5.1. Kellékszavatosság
Megrendelõ a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Megrendelõ közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Megrendelõ – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelõ által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelõ nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelõ is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végsõ esetben – a szerzõdéstõl is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Megrendelõ a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Megrendelõ köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított két hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerzõdés teljesítésétõl számított két éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A szerzõdés teljesítésétõl számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelõ igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a szolgáltatás hibája a Megrendelõ részére történõ átadást követõen keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Megrendelõnek felróható okból keletkezett, nem köteles Megrendelõ által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstõl számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelõ köteles bizonyítani, hogy a Megrendelõ által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában is megvolt. Ha Megrendelõ a szavatossági igényét a szolgáltatástól - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthetõ része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minõsül érvényesítettnek.
5.2. Jótállás Szolgáltató szolgáltatást nyújt, így arra az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya nem terjed ki.
6. Jogérvényesítési lehetõségek
6.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja Megrendelõ a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt elérhetõségeken keresztül teheti meg. Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetõsége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetõség, a panasz jellegébõl adódóan, vagy ha a Megrendelõ a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzõkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megõrzi - vesz fel. Szolgáltató a jegyzõkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelõnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelõnek legkésõbb az érdemi válasszal egyidejûleg megküldi a jegyzõkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a késõbbiekben egyszerûsíti a panasz visszakeresését. Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerzõdés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelõt.
6.2. Egyéb jogérvényesítési lehetõségek Amennyiben Szolgáltató és Megrendelõ között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendezõdik, a fogyasztónak minõsülõ Megrendelõ, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltetõ testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltetõ Testülethez is, továbbá ezen kívül a következõ jogérvényesítési lehetõségek állnak nyitva Megrendelõ számára: - Fogyasztóvédelmi panaszát beadhatja lakóhelye szerinti illetékes járási hivatal kormányablakaiba személyesen, postai úton vagy e-mailben. Segítségül ajánlom a kormanyhivatal Hatósági panaszügyintézés – kérelem sablonját amelyhez a panasszal kapcsolatos minden további dokumentum (bizonylat, levelezés, fotó) másolatban csatolhat. Elérhetõségeket itt találhat: http://jarasinfo.gov.hu/. - Bírósági eljárás kezdeményezése.
7. EGYÉB RENDELKEZÉSEK A weboldal, illetve annak tartalma, vagy bármely részlete szerzõi jogvédelem alá esik. Az ehhez fûzõdõ jogok gyakorlására kizárólag Szolgáltató jogosult. Szolgáltató elõzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldalak tartalmának egészét vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni.
8. Az Általános Szerzõdési Feltételek egyoldalú módosítása Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerzõdési Feltételeket a Megrendelõk Honlapon történõ elõzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követõen a Honlap elsõ használata alkalmával válnak hatályossá Megrendelõvel szemben, azokat a módosítást követõen leadott megrendelésekre kell alkalmazni.